En Excel hi ha una eina d’ajuda
que es pot trobar a la Barra d’eines, a l’ícona que es veu
com: ![]()
Una altra manera d’obtenir
l’ajuda sobre funcions és fer servir el menú INSERTAR i buscar FUNCIÓN.
De qualsevol de les dues maneres,
Excel t’ensenyarà totes les funcions disponibles. Després d’escollir
la funció, Excel et demanarà la informació que necessita
per completar la funció. Hi ha mini descripcions disponibles per a cada
una de les cel·les. Freqüentment necessitaràs entendre les
funcions per poder entendre què volen dir les descripcions.
Ah sí, ja sé que
hagués estat millor saber tot això abans de parlar de funcions,
però és important que hagis après com funcionen les
funcions abans de començar a utilitzar els menús de funcions. És
molt més ràpid si saps com entrar les funcions directament amb el
teclat en comptes de seguir tots els passos dels menús.
Bé, això és
tot pel que fa a les funcions.
Passem a una altra fase.