Vés al contingut

Vaig nèixer a Montevideo, Uruguai, el 1956, de família d'immigrants portuguesos per part de pare i armenis per part de mare.

Després d'acabar la secundària, em vaig anar a Buenos Aires, Argentina, el 1975 ja que la dictadura que s'havia instaurat a l'Uruguai l'any 1973 va començar a perseguir els activistes estudiantils. Vaig viure a Buenos Aires fins el 1979 quan em vaig anar a Barcelona a Catalunya, Espanya, on vaig començar els meus estudis de llicenciatura en economia a la Universitat Autònoma de Barcelona del 1979 fins el 1984.

Un cop acabada la llicenciatura vaig completar estudis de postgrau i vaig treballar al Departament de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica de la Universitat Autònoma de Barcelona. L'any 1986 vaig guanyar una beca de "La Caixa" per continuar estudis de doctorat als Estats Units. Del 1986 al 1991 vaig fer el meu doctorat al Departament d'Economia de la Universitat de Stanford sota la supervisió del Prof. Tim Bresnahan.

Després d'acabar el doctorat vaig ser contractat pel Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra l'any 1992, on vaig guanyar una plaça de Professor Titular de Universitat l'any 1999, i on encara estic treballant.

Estic casat amb la Merche i tinc dues filles, Sarah (1988) i Laura (1992).

També he estat involucrat amb activitats de tipus social, principalment relacionades amb les associacions de mares i pares d'alumnes dels centres educatius públics on van estudiar les meves filles. Vaig ser president de la Federació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de Catalunya (FaPaC) des del 2007 fins al març del 2010.

Sóc promotor, usuari i participant de la comunitat de Programari Lliure, i col·laboro amb la secció catalana de l'Ubuntu GNU Linux.

Funciona amb el Drupal

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer